Call Center Manager (v nadaljevanju CCManager) je program, namenjen pregledovanju zgodovine dogajanja v klicnem centru. Daje vpogled v zasedenost linij, skupin agentov, delovnih mest, dohodnih linij, klicanih in klicočih telefonskih številk. Omogoča tudi vpogled v čakalni čas strank za izbrano obdobje.
Na osnovi teh pregledov se vodja klicnega centra lahko odloča o delovnem času informacij, o potrebnem številu in primernih urnikih agentov za posamezna obdobja dneva, tedna in leta. Učinkovitost svojih odločitev lahko spremlja s pregledom čakalnice, ki za vsako vstopno točko kaže, koliko časa so stranke čakale, preden so bile postrežene. Izvoz v Excel omogoča vodji klicnega centra enostavno izdelavo grafikonov in nadaljnje kalkulacije nad podatki. Tu se tudi oblikuje končno poročilo za izvršni management.
|
Prednosti:
- centraliziran vpogled dogajanja v celotnem klicnem centru,
- enostavno rokovanje,
- velik nabor pregledov podatkov po več izbranih kriterijih,
- možnost izvoza v Excel vsakega pregleda posebej,
- visoka kvaliteta podatkov zaradi neposrednega zajema iz telefonskega komunikacijskega strežnika,
- lažja priprava podatkov za izpeljave raznih statističnih analiz,
- priročno orodje za podporo odločanju o poslovanju klicnega centra.
|