Domov

O nas

Kontakt

Poslovna področja

Rešitve in produkti

Storitve

Novice

Rešitve za zahtevna komunikacijska okolja

computel d.o.o.

Rešitve in produkti

Klicni center

Radijski center

Snemanje pogovorov

GIS in sledenje

Medicinska prog. oprema

Taxi prog. oprema

Klicni center

CTIServer

CTIClient

Call Center Manager

Call Center Manager

 

 

Call Center Manager (v nadaljevanju CCManager) je program, namenjen pregledovanju zgodovine dogajanja v klicnem centru. Daje vpogled v zasedenost linij, skupin agentov, delovnih mest, dohodnih linij, klicanih in klicočih telefonskih številk. Omogoča tudi vpogled v čakalni čas strank za izbrano obdobje.

 

Na osnovi teh pregledov se vodja klicnega centra lahko odloča o delovnem času informacij, o potrebnem številu in primernih urnikih agentov za posamezna obdobja dneva, tedna in leta. Učinkovitost svojih odločitev lahko spremlja s pregledom čakalnice, ki za vsako vstopno točko kaže, koliko časa so stranke čakale, preden so bile postrežene. Izvoz v Excel omogoča vodji klicnega centra enostavno izdelavo grafikonov in nadaljnje kalkulacije nad podatki. Tu se tudi oblikuje končno poročilo za izvršni management.

Prednosti:

 

-  centraliziran vpogled dogajanja v celotnem klicnem centru,

 

-  enostavno rokovanje,

 

-  velik nabor pregledov podatkov po več izbranih kriterijih,

 

-  možnost izvoza v Excel vsakega pregleda posebej,

 

-  visoka kvaliteta podatkov zaradi neposrednega zajema iz telefonskega komunikacijskega strežnika,

 

-  lažja priprava podatkov za izpeljave raznih statističnih analiz,

 

-  priročno orodje za podporo odločanju o poslovanju klicnega centra.

 

 

 

Call Center Manager.pdf

Rounded Rectangle: Kontaktirajte nas:
Computel d.o.o.
Tehnološki park 19
1000 Ljubljana
Tel.: +386(1)620 33 40
Faks: +386(1)620 33 49
E-mail: info@computel.si
Splet: www.computel.si