CTIClient je program, ki ga uporabljajo operaterji v okviru klicnega centra. Nameščen je na delovnih postajah operaterjev in je preko strežniškega programa CTIServer povezan in deluje usklajeno s komunikacijskim strežnikom klicnega centra ter z operaterjevim telefonom.
Osnovni nabor funkcij programa CTIClient prikazuje osnovne podatke o prijavljenem operaterju, vse čakalne vrste z njihovo dolžino ter vse prijavljene operaterje, ki so prijavljeni za strežbo posamezne čakalne vrste. Prikazuje tudi stanja operaterjev (razpoložljiv, delo po klicu, nerazpoložljiv) ter stanje njihovih telefonov (prost, zvonjenje, pogovor, itd...).
K zgoraj navedenim osnovnim funkcijam lahko na željo stranke dodamo še listo neodgovorjenih klicev ali zgodovino vseh klicev, možnost poslušanja zadnjih telefonskih posnetkov ter gradnjo svojega osebnega ali skupnega telefonskega imenika. Z vnosi v imeniku upravlja operater avtomatsko in ne potrebuje dodatnega vtipkavanja in rokovanja s telefonskim aparatom.
|
Prednosti:
- avtomatizirana prijava v program preko prijave v telefonski aparat,
- pregled trenutne razpoložljivosti vseh ostalih operaterjev v klicnem centru,
- izdelava osebnega ali skupnega telefonskega imenika za katerekoli telefonske kontakte,
- na klik popolnoma računalniško podprto rokovanje s klici (odgovarjanje, klicanje, …),
- enostavno poslušanje posnetkov svojih telefonskih pogovorov za več ur nazaj (pogoj je urejeno snemanje pogovorov),
- enostavno upravljanje z nedogovorjenimi klici,
- drugo...
|