Domov

O nas

Kontakt

Poslovna področja

Rešitve in produkti

Storitve

Novice

Rešitve za zahtevna komunikacijska okolja

computel d.o.o.

Rešitve in produkti

Klicni center

Radijski center

Snemanje pogovorov

GIS in sledenje

Medicinska prog. oprema

Taxi prog. oprema

Klicni center

CTIServer

CTIClient

Call Center Manager

Klicni center

Klicni center je nabor programske in strojne opreme, ki služi poslovnim procesom, ki potekajo preko telefona. Klicni center je namenjen manjšim klicnim centrom (do 30 operaterjev) v klicno intenzivnih okoljih (formalni klicni center), kot tudi običajnim podjetjem (do 150 operaterjev), ki želijo svojim strankam ponuditi organizirane storitve preko telefona in povečati storilnost zaposlenih. Klicni center je bil načrtovan, da izpolni naslednje zahteve:

 

 

callcenter.jpg (13191 bytes)

 

 

1.   Vse bolj in bolj se posel odvija preko telefona in interneta, zato je za vsako podjetje pomembno, da nudi svojim strankam organizirane in vedno razpoložljive vstopne točke.

 

2.   Cena delovne sile je že visoka in še kaže tendenco višanja. Zaradi tega povečanje produktivnosti, ki jo ponuja Klicni center, direktno vpliva na vašo pozicijo na tržišču.

 

3.   Upravljanje brez nadzora je kot iskanje izhoda v temi. Iz tega razloga je v Klicnem centru vgrajen močan nadzorni mehanizem, ki omogoča merjenje obremenjenosti operaterjev, linij in ostalih resursov klicnega centra.

 

4.   Sprejemljiva cena in celovitost rešitve je to, kar stranke potrebujejo. Klicni center je rešitev, ki omogoča:

 

-  avtomatsko razporejanje klicev - Automatic Call Distribution (ACD),

 

-  avtomatsko klicanje - Predictive Dialing (PD),

 

-  telefonijo na zaslonu računalnika - Screen Telephony (ST),

 

-  integracijo z naročnikovo bazo podatkov,

 

-  snemanje pogovorov - Line Recording (LR),

 

-  interaktivni odzivnik - Interactive Voice Response (IVR),

 

-  faks gateway - Facsimile gateway (option),

 

-  Email gateway (option),

 

-  SMS gateway (option),

 

-  WAP gateway (option),

 

-  glasovno pošto - Voice Mail (VM option),

 

-  statistiko klicnega centra,

 

-  prednajave - announcement,

 

-  glasbo na čakanju - Music On Hold (MOH),

 

-  "EasyCTI" protokol  za uporabnike, ki tako lahko izredno hitro izdelajo lastno klientsko aplikacijo (preprosto aplikacijo v enem dnevu).

 

 

callcenter2.jpg (9936 bytes)

 

 

Klicni center podjetja Computel je prava rešitev za vas in vaše stranke!

 

Kontaktirajte nas že danes, da vam pripravimo ponudbo, ki vam bo najbolj ustrezala!

Klicni center.pdf

Rounded Rectangle: Kontaktirajte nas:
Computel d.o.o.
Tehnološki park 19
1000 Ljubljana
Tel.: +386(1)620 33 40
Faks: +386(1)620 33 49
E-mail: info@computel.si
Splet: www.computel.si