V navigacijskem seznamu na levi spodaj lahko podrobneje pregledate naše rešitve in produkte ter si naložite in natisnete prospekte, ki so priloženi posameznim produktom. Za vsa morebitna nadaljnja pojasnila smo vam na voljo na naših kontaktih.
Klicni center
Klicni center je nabor programske in strojne opreme, ki služi poslovnim procesom, ki potekajo preko telefona. Klicni center je namenjen manjšim klicnim centrom (do 30 operaterjev) v klicno intenzivnih okoljih (formalni klicni center), kot tudi običajnim podjetjem (do 150 operaterjev), ki želijo svojim strankam ponuditi organizirane storitve preko telefona in povečati storilnost zaposlenih.

Snemanje pogovorov
Človeški spomin si ne zapomni vseh podrobnosti o vsebini telefonskih pogovorov, še posebej ne, če so ti rutinski. Prav tako lahko komunikacijski šumi ter motnje v delovnem okolju povzročijo preusmeritev pozornosti s pogovora na drugo stvar in morebiten pomemben del pogovora je tako »preslišan«. Na področjih, kjer se preko telefona izmenjujejo podatki o nujnih dogodkih, je še posebej pomembno pogovor opraviti čimprej in čimbolj učinkovito, da se zadeva potem lahko razrešuje naprej.
|
Radijski center
Nadzorno dispečerski center NDC-DICOM++ je računalniško podprt sistem, ki omogoča integracijo radijskega, telefonskega ter podatkovnega prometa v enem sistemu.
GIS in sledenje

Medicinska programska oprema

Taksi programska oprema
Taxi3000dispatch je program za učinkovito podporo pri sprejemanju telefonskih klicev in spremljanju voženj. Namenjen je vnosu podatkov o klicu, oddaji vožnje razpoložljivemu vozniku in spremljanju razpoložljivosti taksistov. Dodatno pa omogoča še upravljanje s prednaročili ter statistični izpis opravljenih voženj po taksistih in naročnikih. Tako postanejo izdelava mesečnega računa za stalne stranke ali druge analize preproste.
|