Domov |
O nas |
Kontakt |
Poslovna področja |
Rešitve in produkti |
Storitve |
Novice |
Rešitve za zahtevna komunikacijska okolja |
computel d.o.o. |
|
|||
Predaja poveljniškega vozila PV2 v operativno uporabo silam CBZIR ter vaja na Počku; april 2009
V nedeljo, 19.4.2009, so gasilci na vadbišču Slovenske vojske - Poček izvedli vajo "Požig 2009". V vaji je sodelovalo tudi poveljniško vozilo PV2, iz katerega so celotno vajo vodili vodje intervencije. Tako so se prvič na vaji vodili standardni operativni postopki računalniško, uporabljen je bil nadzor nad lokacijo gasilskih ekip z geografskim pozicioniranjem in preizkušen radijski in telefonski dispečerski center.
Za več informacij si oglejte poslovno področje gasilci. Prilagamo tudi nekaj foto utrinkov z vaje.
V sodelovanju z zaposlenimi v Sektorju za raziskave in razvoj stortiev (reklamacije) smo uspeli posodobiti klicni center za sprejem pohval in pritožb, preko katerega se ustvarjajo podatki za raziskave in razvoj storitev Slovenskih železnic. Posodobljena je bila tako strojna oprema klicnega centra (novi, sodobni telefonski aparati, povezljivi s PC, priključeni na sodobni profesionalni komunikacijski strežnik), kot tudi programsko zaledje (snemanje pogovorov, telefonski predal za govorno oddajo zadeve izven delovnega časa, ...) ter popolnoma na novo razvit program za vodenje obravnav, ki omogoča zajem vseh potrebnih podatkov sektorja PP ter nadaljnje statistične obdelave za učinkovitejše odločanje vodstva.
Podrobneje je bil sistem za sprejem pritožb in pohval na Slovneskih železnicah prikazan v reviji Sopotnik. Članek si lahko preberete na spodnji povezavi.
Ker je šel razvoj programa za delo na terenu NMP3000mobile h koncu in smo v letu 2008 že imeli prvi prototip programa za uporabo na terenu, smo se z zdravniki SNMP ZD Ljubljana dogovorili za testiranje programa na tabličnemu računalniku tako v ambulantah NMP, kot tudi na terenu z reševalno ekipo.
Na simpoziju v bavarski prestolnici smo skupaj s strokovnjaki NMP predstavili prispevek, ki prikazuje optimizacijo dela na terenu ob uporabi programa za delo na terenu z vgrajenimi protokoli NMP. Podrobnosti si lahko preberete in ogledate v povzetku (kjer smo zastavili cilje projekta) ter v prezentaciji, kjer so predstavljeni že prvi rezultati izpolnjevanja protokolov preko programa za delo na terenu.
11. julija 2008 je predstojnica SNMP ZD Ljubljana, ga. mag. Renata Rajapakse, dr. med. spec., gostila člane več reševalnih ekip PHE z območja celotne Slovenije. Srečanje se je odvijalo v eni izmed kongresnih sob v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana. V srečanju PHE je bila izpostavljena informatizacija sektorja NMP na nivoju PHE enote, komunikacija z dispečerskim centrom, delo na terenu s terenskim računalnikom in programom NMP3000mobile ter primer uspešne informatizacije na Reševalni postaji UKC Ljubljana, kjer so temeljni in nekateri podporni poslovni procesi že povsem informacijsko podprti.
Naše podjetje je predstavilo sistem in delovanje programa za delo na terenu NMP3000mobile v celotnem procesu izvajanja predbolnišnične nujne medicinske pomoči na terenu. Svoje novo, popolnoma informacijsko in komunikacijsko opremljeno, reševalno vozilo je udeležencem srečanja predstavila Reševalna postaja Ljubljana.
V nadaljevanju prilagamo nekaj utrinkov s srečanja:
Tudi letos smo se udeležili, tokrat 15. mednarodnega simpozija o urgentni medicini v Portorožu. Ker smo sedaj že nekje na polovici s projektom XNMP, smo v prispevku predstavili naše dosežke glede izvajanja projekta ter smernice, kaj bomo razvili še v prihodnjem poteku projekta. Več v prispevku v "pdf" formatu.
Podjetja v okviru Tehnološkega parka Ljubljana sta danes, 8. maja 2008, obiskala predsednika vlade Janez Janša in Jose Manuel Barroso. V nagovoru podjetjem sta govorila predvsem o razvoju podjetništva v Sloveniji ter smernicam razvoja v prihodnosti. Na koncu je sledilo še nekoliko bolj sproščeno neformalno srečanje z obema gostoma, kjer smo se g. Barrosu tudi kratko predstavili in se z njim pogovorili o naših rešitvah in produktih. Seveda smo srečanje ovekovečili s fotografijami. Dve objavljamo v tem prispevku.
Mediji so predstavili prevzem novega sodobnega reševalnega vozila RP Ljubljana. Ena bistvenih novosti je popolna komunikacijska opremljenost vozila, ki omogoča izmenjavo podatkov med dispečerskim centrom in reševalnim vozilom oziroma reševalno ekipo. Druga pomembna pridobitev je terenski tablični računalnik s testnim programom za delo na terenu NMP3000mobile. Zaradi ustrezne opremljenosti vozila je možna izmenjava podatkov o intervenciji na teren ter enostavno izpolnjevanje protokolov direktno na računalnik preko NMP3000mobile in pošiljanje podatkov nazaj v dispečerski center.
Prevzem novega vozila in njegove značilnosti so bile objavljene v več medijih: UKC utrip, Ona, Večer, STA, Viva, Avto fokus, Finance, Žurnal, ... Objavljamo dve fotografiji agencije STA.
Ta mesec smo se v Novi gorici na Dnevih civilne zaščite Republike Slovenije predstavili z IKT vozilom Civilne zaščite RS. Vozilo smo izdelali v sodelovanju s podjetjem ET Communications (radijske zveze in njihovo krmiljenje) ter CB radio klubom Soča iz Nove Gorice. Vozilo ima primarno nalogo voditi intervecnije ob dogodkih večjih razsežnostih in je sodobno in popolnoma IKT opremljeno. Več v prezentaciji spodaj.
Po izboru na razpisu tehnološkega programa "Tehnologija za varnost in mir 2007", katerega sofinancira Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije, smo bili izbrani za izvajanje projekta XNMP. V projekt bo vloženih preko 300.000,00 EUR, glavni cilj pa je razvoj in informatizacija sektorja NMP na več področjih. Preizkušene bodo nekomercialne komunikacijske poti (TETRA), razvit program za obravnavo pacientov na terenu, raziskava izvajanja telemedicine preko širokopasovnih brezžičnih omrežij (HSDPA) ter podatkovna povezanost med centrom 112 in reševalno postajo.
Nosilec projekta je naše podjetje, konzorcij pa sestavljata še Univerzitetni klinični center Ljubljana (Reševalna postaja) kot predstavnik stroke ter Institut Jožef Stefan, kot razvijalec sodobnih telekomunikacijskih sistemov.
Projekt bo trajal do jeseni 2009 in do takrat bodo po načrtu projekta XNMP izdelani tudi prototipi vseh sistemov iz področij, ki ga projekt XNMP obravnava.
Gre za kongresa SZUM v Portorožu ter MEDICON, ki se je letos odvijal v Ljubljani. Na kongresu MEDICON smo se udeležili s prispevkom prvič, zato smo obravnavali splošno problematiko, ki se pojavlja pri papirni obdelavi storitev v nujni medicinski pomoči. Na konferenci SZUM v Portorožu smo s sodelovanjem PHE Ljubljana predstavili delo PHE ekip na terenu ter vodenje dokumentacije preko terenskega računalnika na posebej prilagojenem vmesniku. Več o prispevkih v spodnjih "pdf" dokumentih.
V aprilu smo se z našimi produkti predstavili na dveh konferencah. Miran Kirm je predstavil vsebino projekta razvoja in implementacije programa NMP3000dispatch na Reševalni postaji KC Ljubljana na Dnevih slovenske informatike v Portorožu.
Drugi prispevek je bil predstavljen na Kongresu medicinske informatike Slovenskega združenja za medicinsko informatiko v Zrečah, in sicer je bilo govora o elektronskem naročanju reševalnih preozov nenujne narave. Članek je bil kasneje tudi objavljen v strokovno znanstveni reviji "Informatica Medica Slovenica". Oba prispevka sta na voljo v "pdf" formatu.
V Zrečah smo predstavili prispevek o slabostih papirne obravnave pacientov (bolnikov / poškodovancev) v nujni medicnski pomoči in s tem nakazali smiselnost in smotrnost izgradnje in uvedbe informacijskega sistema za NMP. Podrobnosti v priloženem članku.
Na simpoziju smo predstavili prispevek, ki opredeljuje informacijski sistem NMP kot celovito rešitev. Podrobnosti si lahko preberete v priloženem članku.
V juniju 2004 smo se na 11. MSUM predstavili s prispevkom o novo nastajajočem dispečerskem programu za potrebe NMP, ki je bil razvit v sodelovanju z Reševalno postajo Kliničnega centra Ljubljana. Prilagamo članek in prezentacijo v "pdf" formatu.
Januarja 2004 se je reševalna postaja v Ljubljani odločila za prestop v elektronsko vodeno dispečersko službo. Tako jim ne bo več potrebno izpolnjenih obrazcev ročno raznašati po reševalni postaji, ampak bo vse to postoril naš programski paket Dispatch 2004. Trenutno je programski paket pri njih na testiranju. Temu bo sledila faza izobraževanja osebja. Seveda bomo po priporočilih uporabnika programski paket dopolnili in prilagodili tako, da bo postal produkt kar se le da praktičen. S tem bomo reševalni postaji zagotovili prihranek časa pri vnosu obrazcev, ustrezne informacije za odločanje o intervencijah in možnost sledenja posameznim fazam v poslovnem procesu reševanja.
Naš profesionalni snemalni sistem LR32Pro postaja vedno bolj priljubljena snemalna naprava. Tako smo konec leta 2003 prodali kar nekaj snemalnih naprav, od tega dve tudi izvozili. Tako so novi zadovoljni domači uporabniki snemalnega sistema LR32Pro postali reševalna postaja v Novi Gorici in SPS ginekološka klinika v Kliničnem centru Ljubljana V tujini pa LR32Pro podpira zahtevne poslovne procese Elektro privreda Crne Gore in izredno razvejanemu podjetju Gazprom iz Ruske federacije.
Lek se zaveda pomembnosti informiranja svojih strank. Zato je uvedel brezplačno telefonsko številko 080 23 34, na kateri lahko stranke pridobijo informacije o njihovih zdravilih od informatorja vsak delavnik med 12. in 14. uro, izven tega časa pa informacije preko interaktivnega odzivnika.
UE Ljubljana se že dlje časa srečuje s pomankanjem kadra za pokrivanje vseh informacij, ki bi si jih njihove stranke želele. Stranke so si želele tudi možnosti informiranja izven delovnega časa. Zato so se odločili za profesionalni interaktivni odzivnik IVR32, ki omogoča v primeru zasedenosti informatorjev avtomatsko podajanje informacij, izven delovnega časa pa poleg tega podaja tudi odpiralne čase za stranke, ki želijo informacije od živega operaterja. Rešitev je v UE Ljubljana omogočila povečanje propusnosti podajanja informacij brez povečanja kadrov. Omogočila je tudi avtomatsko podajanje informacij 24ur na dan, 7 dni v tednu.
Ljudje postajajo vse bolj in bolj mobilni. Kot stranke pa zahtevajo celovito in zanesljivo informacijo o izdelkih in storitvah kjer koli se že nahajajo. Lek d.d. je slovensko podjetje svetovnega formata. Zato se je podjetje odločilo, da ponudi svojim strankam informacije preko našega profesionalnega interaktivnega glasovnega odzivnika IVR32.
V Abanki so se odločili za sodobno rešitev - klicni center CTI32, ki služi za povečanje produktivnosti poslovnih procesov, ki potekajo preko telefona. Prav tako omogoča kvaliteten nadzor nad delom agentov in klicnega centra kot celote.
Computel sponzorira Reševalno postajo Kliničnega centra
Reševalna postaja Kliničnega centra in njeni reševalci vsak dan rešujejo človeška življenja. Delajo v izredno težkih pogojih v treh izmenah. In če k temu dodamo še zastarelost tehnične opreme s katero razpolagajo, ugotovimo, da so delovne razmere res neznosne. Computel se je zato odločil pristopiti k sponzorski akciji v kateri sodelujejo tudi Hermes Soft-Lab, Nikor, Siemens, Microsoft in drugi.
Computel je Reševalno postajo Kliničnega centra opremil s programsko opremo in delom strojne opreme za klicne centre.
|
|||
|
|||
|
|||
|