Domov

O nas

Kontakt

Poslovna področja

Rešitve in produkti

Storitve

Novice

Rešitve za zahtevna komunikacijska okolja

computel d.o.o.

Novice

OBJAVA PROSTEGA DELOVNEGA MESTA PROGRAMIRANJE IN SPREMLJUJOČE NALOGE

 

Naziv in naslov delodajalca:

Computel d.o.o.

Tehnološki park 19

1000 Ljubljana

Št. Delovnih mest

1

Naziv delovnega mesta:

PROGRAMIRANJE IN SPREMLJUJOČE NALOGE

Trajanje zaposlitve:

DOLOČEN ČAS

Vrsta zaposlitve:

Polni delovni čas

Delovnik:

Od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00

Začetek dela:

1.10.2016

Izobrazba:

V. tarifni razred ali višje

Pogoji:

starost nad 20 let, znanje programiranja, operacijskem sistemu Windows, računalniških mrežah, vozniški izpit, prevozno sredstvo, komunikativnost, pripadnost teamu. Ob izvajanju dela se bo kandidat moral priučiti znanja o softwerskih produktih in vzdrževati dokumentacijo.

 

Način prijave:

CV sprejemajo na e-pošto

Rok prijave:

30.9.2016

Kontakt:

lidija.oblak@computel.si

 

Predaja poveljniškega vozila PV2 v operativno uporabo silam CBZIR ter vaja na Počku; april 2009

 

V nedeljo, 19.4.2009, so gasilci na vadbišču Slovenske vojske - Poček izvedli vajo "Požig 2009". V vaji je sodelovalo tudi poveljniško vozilo PV2, iz katerega so celotno vajo vodili vodje intervencije. Tako so se prvič na vaji vodili standardni operativni postopki računalniško, uporabljen je bil nadzor nad lokacijo gasilskih ekip z geografskim pozicioniranjem in preizkušen radijski in telefonski dispečerski center.

 

Za več informacij si oglejte poslovno področje gasilci. Prilagamo tudi nekaj foto utrinkov z vaje.

 

 

 

Posodobitev klicnega centra za sprejemanje pritožb in pohval na Slovenskih železnicah; marec 2009

 

V sodelovanju z zaposlenimi v Sektorju za raziskave in razvoj stortiev (reklamacije) smo uspeli posodobiti klicni center za sprejem pohval in pritožb, preko katerega se ustvarjajo podatki za raziskave in razvoj storitev Slovenskih železnic. Posodobljena je bila tako strojna oprema klicnega centra (novi, sodobni telefonski aparati, povezljivi s PC, priključeni na sodobni profesionalni komunikacijski strežnik), kot tudi programsko zaledje (snemanje pogovorov, telefonski predal za govorno oddajo zadeve izven delovnega časa, ...) ter popolnoma na novo razvit program za vodenje obravnav, ki omogoča zajem vseh potrebnih podatkov sektorja PP ter nadaljnje statistične obdelave za učinkovitejše odločanje vodstva.

 

Podrobneje je bil sistem za sprejem pritožb in pohval na Slovneskih železnicah prikazan v reviji Sopotnik. Članek si lahko preberete na spodnji povezavi.

 

Sopotnik_pomlad_2009_KCPPstr05.pdf

 

Prispevek o učinkovitosti izpolnjevanja protokolov preko programa za delo na terenu na mednarodni konferenci EUSEM 2008 v Muenchnu; september 2008

 

Ker je šel razvoj programa na terenu h koncu in smo v letu 2008 že imeli prvi prototip programa za uporabo na terenu, smo se z zdravniki SNMP ZD Ljubljana dogovorili za testiranje programa na tabličnemu računalniku tako v ambulantah NMP, kot tudi na terenu z reševalno ekipo.

 

Na simpoziju v bavarski prestolnici smo skupaj s strokovnjaki NMP predstavili prispevek, ki prikazuje optimizacijo dela na terenu ob uporabi programa za delo na terenu z vgrajenimi protokoli NMP. Podrobnosti si lahko preberete in ogledate v povzetku (kjer smo zastavili cilje projekta) ter v prezentaciji, kjer so predstavljeni že prvi rezultati izpolnjevanja protokolov preko programa za delo na terenu.

 

EUSEM2008_MobileProgram_povzetek.pdf

EUSEM2008_MobileProgram_prezentacija.pdf

 

Srečanje predstavnikov slovenskih PHE in predstavitev sistema za računalniško podprto delo reševalnih ekip na terenu; julij 2008

 

11. julija 2008 je predstojnica SNMP ZD Ljubljana, ga. mag. Renata Rajapakse, dr. med. spec., gostila člane več reševalnih ekip PHE z območja celotne Slovenije. Srečanje se je odvijalo v eni izmed kongresnih sob v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana. V srečanju PHE je bila izpostavljena informatizacija sektorja NMP na nivoju celotne PHE enote, komunikacija z dispečerskim centrom, delo na terenu s terenskim računalnikom in programom NMP3000mobile ter primer uspešne informatizacije na Reševalni postaji UKC Ljubljana, kjer so temeljni in nekateri podporni poslovni procesi že povsem informacijsko podprti.

 

Naše podjetje je predstavilo sistem in delovanje programa za delo na terenu NMP3000mobile v celotnem procesu izvajanja predbolnišnične nujne medicinske pomoči na terenu. Svoje novo, popolnoma informacijsko in komunikacijsko opremljeno, reševalno vozilo je udeležencem srečanja predstavila Reševalna postaja Ljubljana.

 

V nadaljevanju prilagamo nekaj utrinkov s srečanja:

 

 

Predstavitev poteka projekta XNMP v prispevku na 15. MSUM; junij 2008

 

Tudi letos smo se udeležili, tokrat 15. mednarodnega simpozija o urgentni medicini v Portorožu. Ker smo sedaj že nekje na polovici s projektom XNMP, smo v prispevku predstavili naše dosežke glede izvajanja projekta ter smernice, kaj bomo razvili še v prihodnjem poteku projekta. Več v prispevku v "pdf" formatu.

 

15MSUM_XNMP_clanek.pdf

 

Obisk Janše in Barrosa v Tehnološkem parku ter kratek razgovor z g. Barrosom; maj 2008

 

Podjetja v okviru Tehnološkega parka Ljubljana sta danes, 8. maja 2008, obiskala Janez Janša in Jose Manuel Barroso. V nagovoru podjetjem sta govorila predvsem o razvoju podjetništva v Sloveniji ter smernicam razvoja v prihodnosti. Na koncu je sledilo še nekoliko bolj sproščeno neformalno srečanje z obema gostoma, kjer smo se g. Barrosu tudi kratko predstavili in se z njim pogovorili o naših rešitvah in produktih. Seveda smo srečanje ovekovečili s fotografijami. Dve objavljamo v tem prispevku.

 

 

Reševalna postaja UKC Ljubljana dobi novo vozilo, opremljeno s terenskim programom na tabličnem računalniku ter popolno podatkovno komunikacijsko opremo; maj 2008

 

Mediji so v veliki meri predstavili prevzem novega sodobnega reševalnega vozila RP Ljubljana. Ena bistvenih novosti je popolna komunikacijska opremljenost vozila, ki omogoča podatkovno izmenjavo podatkov med dispečerskim centrom in vozilom oziroma reševalno ekipo. Druga pomembna pridobitev je terenski tablični računalnik s testnim programom za delo na terenu NMP3000mobile. Zaradi ustrezne opremljenosti vozila je možna izmenjava podatkov o intervenciji na teren ter enostavno izpolnjevanje protokolov direktno na računalnik preko NMP3000mobile in pošiljanje podatkov nazaj v dispečerski center.

 

Prevzem novega vozila in njegove značilnosti so bile objavljene v več medijih: UKC utrip, Ona, Večer, STA, Viva, Avto fokus, Finance, Žurnal, ... Objavljamo dve fotografiji agencije STA.

 

 

 

Dnevi civilne zaščite RS, ZiR 2007, in naša predstavitev na vaji RUZR; oktober 2007

 

Ta mesec smo se v Novi gorici na Dnevih civilne zaščite Republike Slovenije predstavili z IKT vozilom Civilne zaščite RS. Vozilo smo izdelali v sodelovanju s podjetjem ET Communications (radijske zveze in njihovo krmiljenje) ter CB radio klubom Soča iz Nove Gorice. Vozilo ima primarno nalogo voditi intervecnije ob dogodkih večjih razsežnostih in je sodobno in popolnoma IKT opremljeno. Več v prezentaciji spodaj.

 

ZiR2007_ IKTVozilo_prezentacija.pdf

 

Začetek izvajanja projekta "Informacijsko komunikacijski sistem za vodenje in kontrolo pri izvajanju nujne medicinske pomoči" - XNMP - v okviru Ministrstva za obrambo Republike Slovenije; julij 2007

 

Po izboru na razpisu tehnološkega programa "Tehnologija za varnost in mir 2007", katerega sofinancira Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije, smo bili izbrani za izvajanje projekta XNMP. V projekt bo vloženih preko 300.000,00 EUR, glavni cilj pa je razvoj in informatizacija sektorja NMP na več področjih. Preizkušene bodo nekomercialne komunikacijske poti (TETRA), razvit program za obravnavo pacientov na terenu, raziskava izvajanja telemedicine preko širokopasovnih brezžičnih omrežij (HSDPA) ter podatkovna povezanost med centrom 112 in reševalno postajo.

 

Nosilec projekta je naše podjetje, konzorcij pa sestavljata še Univerzitetni klinični center Ljubljana (Reševalna postaja) kot predstavnik stroke ter Institut Jožef Stefan, kot razvijalec sodobnih telekomunikacijskih sistemov.

 

Projekt bo trajal do jeseni 2009 in do takrat bodo po načrtu projekta XNMP izdelani tudi prototipi vseh sistemov iz področij, ki ga projekt XNMP obravnava.

 

Udeležba s prispevki na dveh mednarodnih kongresih; junij 2007

 

Gre za kongresa SZUM v Portorožu ter MEDICON, ki se je letos odvijal v Ljubljani. Na kongresu MEDICON smo se udeležili s prispevkom prvič, zato smo obravnavali splošno problematiko, ki se pojavlja pri papirni obdelavi storitev v nujni medicinski pomoči. Na konferenci SZUM v Portorožu smo s sodelovanjem PHE Ljubljana predstavili delo PHE ekip na terenu ter vodenje dokumentacije preko terenskega računalnika na posebej prilagojenem vmesniku. Več o prispevkih v spodnjih "pdf" dokumentih.

 

14MSUM_UporabaPCNaTerenu_clanek.pdf

14MSUM_UporabaPCNaTerenu_prezentacija.pdf

JelovsekSternMEDICON2007_clanek.pdf

JelovsekSternMEDICON2007_prezentacija.pdf

 

Prispevka na konferencah DSI in SDMI; april 2007

 

V aprilu smo se z našimi produkti predstavili na dveh konferencah. Miran Kirm je predstavil vsebino projekta razvoja in implementacije programa NMP3000dispatch na Reševalni postaji KC Ljubljana na Dnevih slovenske informatike v Portorožu.

 

Drugi prispevek je bil predstavljen na Kongresu medicinske informatike Slovenskega združenja za medicinsko informatiko v Zrečah, in sicer je bilo govora o elektronskem naročanju reševalnih preozov nenujne narave. Članek je bil kasneje tudi objavljen v strokovno znanstveni reviji "Informatica Medica Slovenica". Oba prispevka sta na voljo v "pdf" formatu.

 

DSI2007_RacPodprtoDispecerstvo_clanek.pdf

DSI2007_RacPodprtoDispecerstvo_prezentacija.pdf

MI2007_IMS_Enarocanje_clanek.pdf

 

Udeležba na Kongresu medicinske informatike 2006 v Zrečah; junij 2006

 

V Zrečah smo predstavili prispevek o slabostih papirne obravnave pacientov (bolnikov / poškodovancev) v nujni medicnski pomoči in s tem nakazali smiselnost in smotrnost izgradnje in uvedbe informacijskega sistema za NMP. Podrobnosti v priloženem članku.

 

MI2006_BrezpapirnaObravnava_clanek.pdf

 

Udeležba na 12. mednarodnemu simpoziju urgentne medicine v Portorožu; junij 2005

 

Na simpoziju smo predstavili prispevek, ki opredeljuje informacijski sistem NMP kot celovito rešitev. Podrobnosti si lahko preberete v priloženem članku.

 

12MSUM_CelostniISNMP_clanek.pdf

 

Udeležba na 11. mednarodnemu simpoziju urgentne medicine v Portorožu; junij 2004

 

V juniju 2004 smo se na 11. MSUM predstavili s prispevkom o novo nastajajočem dispečerskem programu za potrebe NMP, ki je bil razvit v sodelovanju z Reševalno postajo Kliničnega centra Ljubljana. Prilagamo članek in prezentacijo v "pdf" formatu.

 

11MSUM_DispecerskiProgram_clanek.pdf

11MSUM_DispecerskiProgram_prezentacija.pdf

 

Reševalna postaja Ljubljana testira programski paket Dispatch 2004

 

Januarja 2004 se je reševalna postaja v Ljubljani odločila za prestop v elektronsko vodeno dispečersko službo. Tako jim ne bo več potrebno izpolnjenih obrazcev ročno raznašati po reševalni postaji, ampak bo vse to postoril naš programski paket Dispatch 2004. Trenutno je programski paket pri njih na testiranju. Temu bo sledila faza izobraževanja osebja. Seveda bomo po priporočilih uporabnika programski paket dopolnili in prilagodili tako, da bo postal produkt kar se le da praktičen. S tem bomo reševalni postaji zagotovili prihranek časa pri vnosu obrazcev, ustrezne informacije za odločanje o intervencijah in možnost sledenja posameznim fazam v poslovnem procesu reševanja.

 

 

Snemalni sistem LR32Pro, uspešen izvozni produkt

 

Naš profesionalni snemalni sistem LR32Pro postaja vedno bolj priljubljena snemalna naprava. Tako smo konec leta 2003 prodali kar nekaj snemalnih naprav, od tega dve tudi izvozili. Tako so novi zadovoljni domači uporabniki snemalnega sistema LR32Pro postali reševalna postaja v Novi Gorici in SPS ginekološka klinika v Kliničnem centru Ljubljana V tujini pa LR32Pro podpira zahtevne poslovne procese Elektro privredi Crne Gore in izredno razvejanemu podjetju GAS Prom iz Ruske federacije.

 

 

Lek uvaja brezplačno telefonsko številko 080 23 34

 

Lek se zaveda pomembnosti informiranja svojih strank. Zato je uvedel brezplačno telefonsko številko 080 23 34, na kateri lahko stranke pridobijo informacije o njihovih zdravilih od živega informatorja vsak delavnik med 12. in 14. uro. Izven tega časa pa informacije preko interaktivnega odzivnika.

 

 

Upravna Enota Ljubljana uvaja interaktivni odzivnik

 

UE Ljubljana se že dlje časa srečuje s pomankanjem kadra za pokrivanje vseh informacij, ki bi si jih njihove stranke želele. Stranke so si želele tudi možnosti informiranja izven delovnega časa. Zato so se odločili za profesionalni interaktivni odzivnik IVR32, ki omogoča v primeru zasedenosti informatorjev avtomatsko podajanje informacij, izven delovnega časa pa poleg tega podaja tudi odpiralne čase za stranke, ki želijo informacije od živega operaterja. Rešitev je v UE Ljubljana omogočila povečanje propusnosti podajanja informacij brez povečanja kadrov. Omogočila je tudi avtomatsko podajanje informacij 24ur na dan, 7 dni v tednu.

 

 

Lekova potovalna lekarna

 

Ljudje postajajo vse bolj in bolj mobilni. Kot stranke pa zahtevajo celovito in zanesljivo informacijo o izdelkih in storitvah kjer koli se že nahajajo. Lek d.d. je slovensko podjetje svetovnega formata. Zato se je zato odločil, da ponudi svojim strankam informacije preko našega profesionalnega interaktivnega glasovnega odzivnika IVR32.

 

 

Prednosti, ki jih interaktivni glasovni odzivnik IVR32 nudi:

· informacije so na voljo 24 ur na dan 365 dni v letu brez dodatnih stroškov.

· informacije so dostopne, kjer koli že ste (s fiksnega ali pa mobilnega telefona).

· uporaba odzivnika IVR32 je izredno preprosta, saj je potrebno le s pritiskom na tipko le izbrati eno izmed naštetih opcij v glasovnem meniju.

· omogoča tudi prevezovanje na operaterja ali pa selektivno izbere pravega izvedenca za določena vprašanja.

· možna je tudi dograditev za podajanje podatkov iz baz (stanje na računih, zaloge itd.) ali pa vnašanje podatkov v baze.

· profesionalna izvedba odzivnika je jamstvo za dolgoročno varnost naložbe.

 

Abanko smo opremili z novim klicnim centrom

 

V Abanki so se odločili za sodobno rešitev - klicni center CTI32, ki služi za povečanje produktivnosti poslovnih procesov, ki potekajo preko telefona. Prav tako omogoča kvaliteten nadzor nad delom agentov in klicnega centra kot celote.
Oglejte si masko na delovnem mestu agenta.

 

m35i.gif (9877 bytes)

Prednosti, ki jih klicni center CTI32 nudi:

· program CTIClient ima vgrajen telefon, ki je natančna kopija pravega telefona.

 

Computel sponzorira Reševalno postajo Kliničnega centra

 

Reševalna postaja Kliničnega centra in njeni reševalci vsak dan rešujejo človeška življenja. Delajo v izredno težkih pogojih v treh izmenah. In če k temu dodamo še zastarelost tehnične opreme s katero razpolagajo, ugotovimo, da so delovne razmere res neznosne. Computel se je zato odločil pristopiti k sponzorski akciji v kateri sodelujejo tudi Hermes Soft-Lab, Nikor, Siemens, Microsoft in drugi.

 

Computel je Reševalno postajo Kliničnega centra opremil s programsko opremo in delom strojne opreme za klicne centre. Nova rešitev omogoča:

 

· avtomatsko razdeljevanje dohodnih klicev med razpoložljive dispečerje,

· prednajavljanje klicev,

· nadzor nad hitrostjo odgovarjanja na klice

· nadzor nad številom neodgovorjenih klicev,

· nadzor nad kvaliteto dela dispečerjev,

· zelo kakovostno snemanje klicev,

· izdelavo arhiva posnetkov,

· iskanje posnetkov po raznovrstnih parametrih,

· EasyCTI protokol nad katerim Hermes Soft-Lab razvija dnevniško aplikacijo.

 

 

 

 

Rounded Rectangle: Kontaktirajte nas:
Tehnološki park 19
1000 Ljubljana
Tel.: +386(1)620 33 40
Faks: +386(1)620 33 49
E-mail: info@computel.si
Splet: www.computel.si